Hoško družinsko podjetje Ledinek Engineering je tudi lani, tako kot že nekaj zadnjih let, znova občutno povečalo svoje prihodke. Skoraj v celoti izvozno usmerjeno podjetje, ki velja za enega od pomembnejših svetovnih proizvajalcev strojev in opreme za obdelavo masivnega lesa, je v letu 2017 ustvarilo skoraj 33,5 milijona EUR prihodkov.
Družba, ki je leto 2017 zaključila s 126 zaposlenimi, kar je 16 več kot leto prej, skoraj celotno proizvodnjo proda na trg Evropske unije, in sicer preko svojega avstrijskega zastopnika Ledinek Maschinen und Anlagen. Ta sicer njihove proizvode prodaja po vsem svetu, dvig prihodkov pa v družbi pripisujejo novim projektom v Avstraliji in Novi Zelandiji ter na Japonskem in Švedskem.
Kot je vodstvo podjetja zapisalo v letnem poročilu, objavljenem na spletni strani Ajpesa, so nekaj manj kot 3 % prodaje oz. slab milijon EUR lani ustvarili na domačem trgu. Prodaja domačim kupcem je v primerjavi z letom 2016 opazno narasla, in sicer za skoraj tri četrtine, prav tako pa so za skoraj četrtino povečali prodajo na evropskem trgu. Skupaj je Ledinek lani čisto prodajo v primerjavi z letom prej dvignil za skoraj 24 %, največ na račun prodaje strojev, nekaj pa tudi po zaslugi prodaje rezervnih delov in servisov.
Hoška družba je sicer lani za kar 40 % povišala tudi dobiček iz poslovanja, glede na nove projekte in s tem povečan obseg dela pa so povečali kapacitete z novimi zaposlenimi, nabavo novih strojev in močnejšo vključitvijo kooperacije. Leto 2017 so zaključili s skoraj 600.000 EUR čistega dobička, to pa je polovico več kot leto pred tem.
Podjetje Ledinek Engineering se lahko pohvali s številnimi lastnimi patenti in velja za eno izmed najbolj inovativnih slovenskih podjetij, kar dokazujejo tudi vsakoletna priznanja gospodarske in regionalne gospodarske zbornice za inovacije. Njihov proizvodni program obsega posamezne stroje in komponentne proizvodne linije, tudi po posebnem naročilu.
V letošnjem letu nameravajo prodajo približati 40 milijonov EUR, ob avstrijskem in nemškem trgu si želijo povečevati delež prodaje tudi na trgih ZDA, Skandinavije, obuditi aktivnosti na pred leti že znanih trgih kot sta Francija in Rusija ter še bolj prodreti na nove trge, kakršna sta Japonska in Indija.
Vir: STA
Foto: ledinek.com