Ministrica v odhajanju Ksenija Klampfer iz Slovenskih Konjic je, podobno kot njena predhodnica, vneto uničevala socialni sistem, za konec pa podarila 1,2 milijona evrov agenciji Pristop. Izstopila je iz stranke SMC in zdaj se vrača na Upravno enoto Maribor, kamor je prišla prav po zaslugi stranke SMC. Ko je to še vodil Miro Cerar.
Nato sta jo Marjan Šarec in Damir Črnčec pripravljala, da bi prevzela stranko SMC (nadomestila Cerarja), vendar se je vsem trem zalomilo.
Vsaj tako so poročali mediji. Vodenje stranke je prevzel Zdravko Počivalšek in SMC je začela pisati novo zgodovino. Klampferjeva pa je užaljeno odšla. Vendar pa ni toliko užaljena, da bi zavrnila delovno mesto, ki ga je dobila predvsem in izključno zaradi svoje strankarske izkaznice SMC.
V zadnjih dneh se je še izvedelo, da je Šarčeva ‘krtinja’, kot jo imenujejo, in odhajajoča ministrica za delo, družino, socialne zadeve in enake možnost Ksenija Klampfer tik pred iztekom svojega mandata podarila 1,2 milijona evrov agenciji Pristop.
Po poročanju Financ so na ministrstvu pripravili javni razpis za obširno komunikacijsko kampanjo za zmanjšanje oz. odpravo medgeneracijskih stereotipov, na katerem je “zmagala” agencija Pristop, za posel bodo dobili nekaj manj kot 1,2 milijona evrov davkoplačevalskega denarja.
Novo zapravljanje davkoplačevalskega denarja bo namenjeno za izvedbo projekta za obširno komunikacijsko kampanjo za zmanjšanje oz. odpravo medgeneracijskih stereotipov.
Ministrstvo, ki je v preteklosti načrtovalo 75 milijonov evrov za študije za dolgotrajno oskrbo, bo tako pred koncem mandata podarilo še dober milijon evrov svojim lobističnim prijateljem.
Več kot milijon za odpravo medgeneracijskih stereotipov
Cilj “projekta” za 1,2 milijona evrov je zmanjšati stereotipe o posameznih generacijah delavcev, ozaveščati delodajalce, poudarjati pomembnost vseživljenjskega učenja in spodbujati starejše delavce k podaljševanju delovne aktivnosti ter delodajalce k njihovem zaposlovanju.
Agencija Pristop bo svoje aktivnosti izvedla v dveh televizijskih, štirih tiskanih in desetih televizijskih oglasih, treh video vsebin za izobraževalne dogodke, desetih radijskih oddajah in petdesetih intervjujih, so poročali na portalu Domovina. S temi zahtevami pa je jasno, da bodo največ koristi, poleg Pristopa, imeli največji slovenski dominantni slovenski mediji. Po predvidevanjih bodo s tem Klampfarjevi in njenim botrom (tudi LMŠ) pomagali tudi pri njihovih političnih predstavitvah. Da si torej plačujejo politične oglase.
Ob vsem tem v Sloveniji na prosto mesto v domu za starejše čaka preko 21 tisoč starejših.
Zadnji dom za starejše je bil zgrajen pred 14 leti, v času prve Janševe vlade. Zadnje tri leve vlade pa so raje, kot bi pristojni poskrbeli in reševali kopičenje težav starejših, davkoplačevalski denar vlagale za študije in komunikacijske projekte.
M. P.