Hidria soustvarja čisto dizelsko tehnologijo prihodnosti

Korporacija Hidria je v ponedeljek, dne 2. 7. 2018 v Tolminu odprla v Hidrii razvito in izdelano visokotehnološko, popolnoma avtomatizirano proizvodno linijo za izdelavo inovativnega sistema za hladen zagon dizelskega motorja s senzorjem tlaka Optymus PSG. S tem se je uradno začela serijska proizvodnja mednarodno nagrajene inovacije, ki porabo goriva in izpuste emisij v sodobnih dizelskih motorjih znižuje za do 30%. Optymus PSG bodo v svoje motorje vgrajevali največji globalni proizvajalci dizelskih vozil, tudi Skupina Volkswagen.

Hidria s prebojnim inovativnim sistemom Optymus PSG odločno prispeva k nadaljnjemu razvoju zelenih okolju prijaznih dizelskih tehnologij prihodnosti. Gre za enega največjih dosežkov sodobne slovenske industrije velikim odmevom tudi na evropski in globalni ravni. Optymus PSG je vgrajen v izgorevalno komoro dizelskega motorja, kjer meri podatke o tlaku v motorju in jih posreduje v osrednji motorni računalnik. Sistem tako v realnem času optimira vbrizgavanje goriva in druge za optimalno izgorevanje ključne parametre, še posebej pri hladnem zagonu motorja. Posledično se poraba goriva in izpusti emisij radikalno zmanjšujejo.

Hidriin sistem Opymus PSG v sodobne dizelske avtomobile z letošnjim letom že vgrajujejo v skupini Volkswagen. Njihovi novi dizelski motorji posledično izpolnjujejo vse trenutne in že nove emisijske predpise, ki bodo začeli veljati leta 2020.

V razvoj in industrializacijo sistema Optymus PSG, s katerim kmalu bo opremljen vsak tretji sodobni dizelski avtomobil v Evropi in je zaščiten s kar 15 mednarodnimi patenti, je Hidria v preteklih petih letih vložila preko 25 milijonov evrov. V Hidrii razvita in izdelana visokotehnološka in popolnoma robotizirana proizvodna linija za izdelavo sistema je najsodobnejša na svetu. Zgrajena je po načelu industrije 4.0 in z laserskim varjenjem in z inovativno uporabo sistema industrijskega vida zagotavlja popolno sledljivost proizvodnje.

S tem Hidria omogoča razvoj zelene mobilnosti prihodnosti, katerega del so in bodo tudi čisti in visoko učinkoviti motorji z notranjim izgorevanjem. Slavnostnega odprtja linije se je zato v Tolminu udeležila tudi evropska komisarka za promet Violeta Bulc, ki poudarja, da je Komisija v zadnjem letu predstavila vrsto strategij za razogličenje prometa in varstvo okolja: »Do leta 2030 morajo biti povprečne emisije CO2 za nove avtomobile in kombinirana vozila 30 % nižje v primerjavi z letom 2021. Prav tako želimo do leta 2050 uresniči našo vizijo 0 (nič) smrtnih žrtev in hudih poškodb, 0 emisij in 0 papirja.«

Če želimo do leta 2050 doseči ničelno stopnjo onesnaženosti, so prebojne inovacije in nove tehnologije, ki istočasno doprinašajo k evropski globalni konkurenčnosti, zato nujno potrebne: »Veseli me, da se v Sloveniji razvija taka visoka inovativna tehnologija in odpira visokotehnološka linija za razvoj zelene dizelske tehnologije in da se v avtomobilski industriji delajo odločni koraki, ki bodo pripomogli k čistejšemu in bolj zdravemu okolju«, še dodaja Evropska komisarka.

Hidria medtem z odgovornostjo do okolja in ljudi intenzivira razvoj zelenih tehnologij prihodnosti, tako na področju motorjev z notranjim izgorevanjem kot elektromotorskih pogonov ter tako zagotavlja čiste, učinkovite in prijazne rešitve za zeleno mobilnost prihodnosti.

Vir: avto.info

Foto: Robert Zabukovec