Vas zanima, zakaj so javnomnenjske raziskave nekaterih prevara?

Nikola Damjanić, ustanovitelj in dolgoletni vodilni v agenciji Ninamedia. (vir: družbena omrežja)

Eden od uporabnikov Twitterja je objavil, da so ga sinoči, ob 18.40, s številke 059096830 poklicali iz Ninamedie. Ninamedio, ki je uradno v lasti zagrebškega podjetja Dolon, po navedbah poznavalcev obvladujeta Nikola Damjanić (ustanovitelj podjetja in tudi nadzornik v podjetjih medijskega tajkuna Bojana Petana) in Gregor Golobič.

Peter Hrastelj (Na Škaluc ) je zapisal, da je sodeloval v anketi ocenjevanja političnih strank, vseh vidnejših slovenskih politikov in splošnega stanja v državi.

“Če se boste kdaj spraševali, zakaj je Janez Janša konstantno na repu teh anket, tiči hudič v malem detajlu,

“da te zanj sploh ne vprašajo, ampak čisto na koncu tega sklopa vprašanj vprašajo “ali bi hoteli koga posebej izpostaviti da/ne”.

Za vse ostale prej vprašajo po imenu in priimku. Zmotilo me je tudi, da (Janje) Sluge nisem mogel oceniti z bohpomagi, je rekla samo od 1 do 5.”

Pričevanje iz prve roke, ki pojasni veliko. In počakajmo naslednjo anketo Ninamedia, politična prestopnica v pravi tabor Janja Sluga bo verjetno zelo visoko na lestvici, da o ostalih ne govorimo. In Janez Janša bo povsem na dnu ali pa bo izpadel. In bodo spet lahko vpili po EU. Najglasnejša bo zagotovo spet Tanja Fajon, ki bo to takoj (ali pa že vnaprej) prenesla svojim Soroševim sodelavkam v Evropskem parlamentu.

Gregor Golobič in Nikola Damjanić (vir: družbena omrežja)

M. P.