Ministrstvo za infrastrukturo bo za leto dni podaljšalo pogodbo z državnim podjetjem DRI o upravljanju mariborskega letališča, na podlagi strokovne podlage in po obravnavi ter potrditvi poročila o stanju na letališču in potrditvi aneksa k pogodbi na vladi bodo z državno družbo za upravljanje investicij pogodbo sklenili do konca leta 2021.
Na mariborskem letališču letos ni nič novega. Potem ko je država pred letom in pol 15-letno najemno pogodbo s kitajskimi vlagatelji odpovedala, ti pa so za dolgotrajne postopke pri spreminjanju državnega prostorskega načrta kot pogoja za podaljšanje letališke steze okrivili državo, je bil promet letos še bolj skromen.
Upravljanje je takrat, da bi se država izognila vračanju evropskega denarja za vložek v novi potniški terminal, prevzela državna DRI in prevzela tudi 25 zaposlenih ter pokrivanje izgube, ki naj bi letos zaradi skromnih prihodkov in le nekaj tisoč potnikov znašala dobrega pol milijona evrov.
Poleg pristankov manjših zasebnih letal in občasnih čarterskih poletov lahko med te štejejo le še izvajalce helikopterske nujne medicinske pomoči ter usposabljanje Slovenske vojske in pilotov tujih letalskih družb.
Razmerja s kitajskimi vlagatelji še niso razrešena, saj so ti prek družbe Aerodrom Maribor, ki je najemala letališče, še vedno lastniki dela pomembnih nepremičnin ob letališču. Zadeva je še vedno na sodišču, ministrstvo za infrastrukturo pa si prizadeva za čim hitrejšo izvensodno poravnavo.
M. P.