Poslanec Marijan Pojbič opozarja, da že dlje časa poteka odstranjevanje cestninskih postaj na slovenskih avtocestah. Te postaje so bile od uvedbe vinjet v letu 2008 predvsem velika ovira in dodatna nevarnost za voznike.
Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji (Dars), ki upravlja in vzdržuje slovensko omrežje avtocest in hitrih cest, je nato lani odstranila in preuredila območja 13 cestninskih postaj. Letos je v načrtu za odstranitev še vseh preostalih 21 cestninskih postaj, od tega je deset velikih. Na avtocesti A1 od Ljubljane do Šentilja pa so že odstranjene vse cestninske postaje.
Poslanec Marijan Pojbič je zdaj na infrastrukturno ministrico Alenko Bratušek naslovil več vprašanj.
Odgovor želi dobiti na to, kakšni so bili stroški odstranitve cestninskih postaj na relaciji Ljubljana – Šentilj in kdo so bili izvajalci del.
Nadalje sprašuje, kam je bil odpeljan odpadni in demontirani material odstranjenih cestninskih postaj, kdo je bil izvajalec in kakšna je bila cena odvoza.
Zelo pomemben je tudi način financiranja odstranitve cestninskih postaj. Zato Pojbič pričakuje odgovor, ali je Slovenija pri tem projektu pridobila tudi evropska sredstva, koliko je bilo tega in kdaj so bila koriščena.
Ministrica ima zdaj 30 dni časa za odgovor, ki ga bomo tudi objavili.
M. P.