Včeraj je začela delovati prva Specializirana enota avtocestne policije Ljubljana. V prvi fazi bodo policisti dali prednost predvsem prehitevanju tovornih vozil na avtocestah tam, kjer je to prepovedano.
Po navedbah notranjega ministra Aleša Hojsa tovorna vozila na avtocestah, kjer je to prepovedano, pretežno izvajajo slovenski vozniki, ne tuji.
Temu bodo sledile še druge naloge te enote: vse od preiskave kaznivih dejanj do kontrole hitrosti.
Ob včerajšnjem prvem dnevu dela Specializirane enote avtocestne policije Ljubljana so pripravili krajšo slovesnost, ki sta se jo udeležila tudi minister za notranje zadeve Aleš Hojs in generalni direktor policije dr. Anton Olaj.
Minister Hojs je ob med drugim še povedal: “Čas je, da gredo policisti na cesto, ustrezno so opremljeni in verjamem, da tudi zelo usposobljeni.”
Direktor policije dr. Olaj pa je dejal, da je uprava nujna, saj so avtoceste vse slabše pretočne. V enoti avtocestne policije je trenutno okoli 40 policistov, ki se bodo še dodatno dopolnjevali z drugimi policisti. Skupno je predvidenih 285 delovnih mest.
“Povečane kadrovske potrebe bomo poskušali zagotoviti z aktivno politiko zaposlovanja, predvsem s povečanjem števila vpisnih mest kandidatov za policiste za vpis na višji policijski šoli, kar se kaže že z letošnjim predvidenim vpisom 300 kandidatov v višjo policijsko šolo,” je še dejal dr. Olaj.
Izjemno povečanje avtocestnega prometa namreč zahteva večjo prisotnost policistov, hitrejšo odzivnost in učinkovitejši nadzor. Prednosti avtocestne policije so predvsem hiter in učinkovit odziv na varnostne dogodke na avtocestah in hitrih cestah ter večja prometna varnost.
Za realizacijo projekta avtocestne policije je bil 23. decembra 2020 podpisan sporazum o sodelovanju med Ministrstvom za notranje zadeve, Ministrstvom za infrastrukturo, DARS in Policijo.
M. P.